woensdag 17 oktober 2012

Notule: 17 oktober 2012


Onze onderzoekskeuze is uiteindelijk geworden : "Hipsters"

Taken research + ontwerpen doen we allemaal
Iedereen levert een idee in en dan kiezen we de beste
Margot kwaliteitsbewaker, checkt alles.

Marketing gedeelte is ook belangrijk, is een marketingproject.
Doen we met z’n allen.

Elke stap (bijv. research, schetsen, verdere vormgeving, marketing) doen we gezamelijk.

3 stappen + verantwoordelijken:
Research                                - Sacha
Vormgeving                           - Margot
Marketing                              - Michiel
Voorzitter + overall help      -Arjen


Meer research naar de opdracht. Ook winkelexperience? We moeten een einddoel hebben voordat we echt kunnen beginnen. Wat moeten we precies opleveren?

Presearch:
Wat doet een telecombedrijf precies? Touchpoints? Huidige markt, waarom is het zo verzadigt? Wat zijn de gaten in de markt?

Na volgende week hopen op meer details zodat we echt kunnen beginnen.

Eindpresentatie moet GROOTS. Echt de rest proberen te verslaan.

Moeten ook letten op het nieuwe rooster, een dag inplannen om vast eraan te werken. Alvast de projectplanning een beetje uitwerken en bespreken.


Alvast voorbereiden: interviewvragen voor hipster interview! Welke basisvragen willen we stellen, wat willen we te weten komen?



De blog:
Iedereen zet zijn werk direct op de blog, de eindverantwoordelijke zet zijn document op de blog. En elke week schrijft een persoon (schuift elke week door) een persoonlijk verslagje van de week.



Teamnaam:
Iedereen maakt suggesties voor teamnamen, en logo's (schetsen of uitgewerkt) en het liefst een mascotte. Aan het einde van de vakantie maken we een definitieve keuze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten