Wat moeten we voor morgen presentatie afhebben?
Merk innerlijk en uiterlijk maken.
Merk innerlijk en uiterlijk maken.
We gaan de Touch points verder uitschrijven +
het concept. En over hoe we die met het merkuiterlijk naar buiten gaan brengen.
Voor de presentatie hebben we nog niet echt
geladderd, alleen de menswaarden gespot. (Creativity, Choosing own goals,
Meaning of life)
Merknaam:
Emblaze
Logo:
Zwart op wit, met symbolen.
Ieder gaat een logo maken en opsturen
Zwart op wit, met symbolen.
Ieder gaat een logo maken en opsturen
Merkwijzer invullen.
Wat
laten we zien in de presentatie:
Merkwijzer invullen
Ladderings en welke merkwaarden we hebben
gevonden (kort)
Concepten:
De stijl van reclame, en vanuit daar kun je
allemaal dingen maken. Elke keer een andere winkel (andere stijl). Standaart
design steeds, maar wel elke keer een andere manier waarop je je phone krijgt.
Een harmonie binnen het merk, maar wel aangepaste dingen.
Uniek:
Elke keer anders, elk ding is een andere
beleving.
Reclameposters waar je wat mee kunt doen, bepaald perspectief,
Reclameposters waar je wat mee kunt doen, bepaald perspectief,
Klantenservice, bijna vriendenrelatie met de
klant.
Hele vrije keuze qua belmodellen. Sliders
hoeveel SMS, internet en belminuten je wilt.
De app:
(conceptueel)
De app moet een manager voor je abbonement worden of een friend-finder.
De app moet een manager voor je abbonement worden of een friend-finder.
We willen ook de facturatie uniek maken.
Touchpoints:
Dat je telefoon een koppelpunt is naar onze “wereld”. Bij inkomst telefoon laten zien als pas/deel van jou.
Dat je telefoon een koppelpunt is naar onze “wereld”. Bij inkomst telefoon laten zien als pas/deel van jou.
Paar posters ontwikkelen die per plaats passen
(bus, trein, bushokje).
Posters door lokale artiesten per locatie.
Interactieve posters (bel het nummer op de poster voor een interactie)
Posters door lokale artiesten per locatie.
Interactieve posters (bel het nummer op de poster voor een interactie)
Stores:
Buizenpost store.
Telefoons uit de muur halen (snackbar achtig).
We maken geen telefoonwinkels, maar een plaats
voor gezelligheid. Je gaat er zitten en kunt babbelen met je favoriete.
Het is jij en de winkel, niet jij en je
vrienden.
App:
De app is het hart van onze winkel, de sleutel tot onze belwereld. (Jollycloud sluit je aan aan al je social media en maakt een overzicht van alles).
De app is het hart van onze winkel, de sleutel tot onze belwereld. (Jollycloud sluit je aan aan al je social media en maakt een overzicht van alles).
De app heeft gegevens van jou, en als je de
winkel binnenloopt past die zich aan aan jou (foto’s op de muren, favo muziek
begint te spelen, lievelings koffie/thee wordt meteen voor je gezet). Of dat
als je in een hoekje gaat zitten dat dat dan jouw hoekje wordt en jij daar kan
zitten.
Een app die je (als een vriend) apps aanraad
op basis van je keuzes.
Een radiozender met muziek van/door onze
gebruikers. Echt in de lucht of online, spotify playlist samengesteld door onze
gebruikers.
Onderbouwen, onderbouwen onderbouwen! Ontwerp op waarde, welke waarden zijn er gevonden en welke touchpoint appeleren daarop. Blijf de woorden gebruiken (uniek, beleving explore. Consument is explorer
Geen opmerkingen:
Een reactie posten