zaterdag 3 november 2012

plan van aanpak



Plan van aanpak:
Deze opdracht is bedoeld om ons meer ervaring te geven met de gedachte van een experience. Vorig kwartaal hadden we twee vakken die gingen over de marketing en het ander over de vormgeving. In dit project moeten we de twee samenbrengen.
We willen graag uitblinken. De eerste 2 presentaties waren erg goed verlopen. Daarom gaan we vanaf nu zo getrouw mogelijk proberen de winkel op te zetten op de expo.
De opdracht vanuit school geschreven is om op de expo een experience in de vorm van een telecom winkel op te zetten. Hierbij moeten we leren de marketing en design goed samen te brengen en te ontwerpen vanuit de waardes. De doelgroep die we onderzoeken hipsters.

Activiteiten:
-presearch(research dat we hebben gedaan voor we wisten waar we echt aan toe waren dus tussen week 1 en 2  in)
- research(wat is onze doelgroep en hoe defineren we die?)
-interviews
-uitzetten merk
-opzetten experience expo

Elke week zal Arjen als team leider een agenda maken om tijdens de vergadering de nieuwe taken en bespreekpunten duidelijk te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten