Plan van aanpak:
Deze opdracht is bedoeld om ons meer ervaring te geven met
de gedachte van een experience. Vorig kwartaal hadden we twee vakken die gingen
over de marketing en het ander over de vormgeving. In dit project moeten we de
twee samenbrengen.
We willen graag uitblinken. De eerste 2 presentaties waren
erg goed verlopen. Daarom gaan we vanaf nu zo getrouw mogelijk proberen de
winkel op te zetten op de expo.
De opdracht vanuit school geschreven is om op de expo een
experience in de vorm van een telecom winkel op te zetten. Hierbij moeten we
leren de marketing en design goed samen te brengen en te ontwerpen vanuit de
waardes. De doelgroep die we onderzoeken hipsters.
Activiteiten:
-presearch(research dat we hebben gedaan voor we wisten waar
we echt aan toe waren dus tussen week 1 en 2
in)
- research(wat is onze doelgroep en hoe defineren we die?)
-interviews
-uitzetten merk
-opzetten experience expo
- research(wat is onze doelgroep en hoe defineren we die?)
-interviews
-uitzetten merk
-opzetten experience expo
Elke week zal Arjen als team leider een agenda maken om
tijdens de vergadering de nieuwe taken en bespreekpunten duidelijk te maken.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten