vrijdag 14 december 2012

Notule- 11 December 2012


We leggen Margot, de dingen uit van gisteren.

Merk moet zwaar, heel dens en compact als een steen. Het moet stevig zijn, dat je er niet doorheen zakt..

We moeten nu dingen gaan maken, visuals laten zien.

Merkgedachte:

Margot: Connecten want dat doen we, met telefoons en met die groepen.

Michiel: Verrijken, dat kan in ons netwerk. Jij hoeft niet te veranderen, maar je kunt jezelf NOG beter maken dan je al bent!

Arjen: Enrich yourself, je kan met elke telefoon komen, elke interesse...


Het kan alleen maar beter worden.
(Discovery) Tot hier en verder
Grow even Further



Arjen:
Maar dan moeten we het wel meer vrolijk aanpakken zoals de Sony reclame (stuiterballen, kleurexplosiegebouw)

Michiel: Nee, juist meer tragischer, harder zoals de Levi’s reclame. Wel positief, maar zwaarder en realistischer.

Apocalypse met clowns. Bij wijze van spreken.



Logo wordt geen infinity teken! Maar gewoon het woord Infin handgeschreven.
De “i” moet iconisch worden, want die ga je overal terugzien (verkleind logo)
Handgeschreven, met

Geen opmerkingen:

Een reactie posten