zondag 9 december 2012

Sacha over: het project.

Ik schrijf dit nu midden in een dip van ons project. We zitten al een paar weken (ongeveer 2 en een half) in deze dip. Ik heb het gevoel dat we een beetje de we kwijt zijn, en daardoor ook geen vaste grond hebben om weer vanaf verder te gaan.

We hebben steeds oneenigheden over of we de juiste waarden van de doelgroep hebben of niet, en daardoor zijn we meerdere keren naar de volgende stap gegaan, om vervolgstens weer terug te gaan. Bij de eerste keer hadden we logo's en die hebben we verolgens weer weg gegooid omdat we halsoverkop vooruit zijn gegaan.

Maar gelukkig hebben we onze tijd wel nuttig gebruikt, omdat we niet echt een kant op konden gaan hebben we wel geexperimenteerd met technieken, zoals het greenscreen, wat we zeker wel kunnen gebruiken in de toekomst.

We hebben raad aan de leraar gevraagd en die heeft ons wat meer de juiste kant op gestuurd, maar we hopen op echte houvast na morgen, waar we een gesprekje hebben met Marije. Ik hoop alleen niet dat we te hoge verwachtingen hebben voor de resultaten van dit gesprek, aangezien ik schat dat het ongeveer 15 minuten gaat duren. We spreken voor het gesprek af zodat we duidelijk vragen kunnen stellen. Maar we gaan ook proberen nog een gesprekje te regelen vor later, want ik kan nu ook al voorspellen dat we diezelfde dag kort na het gesprek een moment krijgen van: "Shit, had ik dat maar gevraagd!"

Na het gesprek schrijf ik nog een stukje, omdat ik dan een beter beeld heb van hoe het nu verder zal gaan in het project.

En ookal klonk dit allemaal heel negatief, ik heb nog steeds het volle vertrouwen in dit team, en ik kijk al uit naar wat voor mooie dingen we aan het einde gaan laten zien!

Toedels,

Sacha Kijzers
CMD2A
0852527

Geen opmerkingen:

Een reactie posten