Persona is af, hier gaan we mee verder. We hebben
belcompany’s en andere winkels bezocht. Foto’s gemaakt, komen online op de
blog.
We gaan niet de video maken, misschien een ruw storyboard. We gaan wel onze persona presenteren (en misschien een moodboard). Ons persona is de perfecte doelgroep voor ons bedrijf.
Het bedrijf:
Wat is de rol van het bedrijf in het leven van ons persona?
De persoon is heel verhalend, romantiseert wat hij doet en bezit. Als we een verhaal achter de telefoons hebben is dat misschien wel waarde genoeg.
Wat is de rol van het bedrijf in het leven van ons persona?
De persoon is heel verhalend, romantiseert wat hij doet en bezit. Als we een verhaal achter de telefoons hebben is dat misschien wel waarde genoeg.
Touchpoint:
Een reclame die de doelgroep begrijpt, een persoon is alleen in een donkere wereld maar is wel sterk en mysterieus, op een bijzondere locatie. Misschien dit als filmpje laten zien. Het regent en hij gaat schuilen in een telefoonhokje met ons logo.
Een reclame die de doelgroep begrijpt, een persoon is alleen in een donkere wereld maar is wel sterk en mysterieus, op een bijzondere locatie. Misschien dit als filmpje laten zien. Het regent en hij gaat schuilen in een telefoonhokje met ons logo.
Een reclamefilmpje waarin de telefoon wordt gebruikt op een
emotioneel aansprekende manier.
Visionbord maken voor eikpersoon of voor bedrijf.
Visionbord maken voor eikpersoon of voor bedrijf.
Brainstormsessie woensdag, post its mee. (brainstormen over
reclame/reclamecampagne)
ieder 5 namen opschrijven voor het bedrijf (achternaam van een persoon, onze fictieve oprichter).
ieder 5 namen opschrijven voor het bedrijf (achternaam van een persoon, onze fictieve oprichter).
Een verhaal voorde oprichter en zijn bedrijf verzinnen, een
verhaal
Moodboard van eikpersoon
Geen opmerkingen:
Een reactie posten