zaterdag 1 december 2012

Notulen- 30 November 2012


Persona is af, hier gaan we mee verder. We hebben belcompany’s en andere winkels bezocht. Foto’s gemaakt, komen online op de blog.

We gaan niet de video maken, misschien een ruw storyboard. We gaan wel onze persona presenteren (en misschien een moodboard). Ons persona is de perfecte doelgroep voor ons bedrijf.


Het bedrijf:

Wat is de rol van het bedrijf in het leven van ons persona?

De persoon is heel verhalend, romantiseert wat hij doet en bezit. Als we een verhaal achter de telefoons hebben is dat misschien wel waarde genoeg.

Touchpoint:
Een reclame die de doelgroep begrijpt, een persoon is alleen in een donkere wereld maar is wel sterk en mysterieus, op een bijzondere locatie. Misschien dit als filmpje laten zien. Het regent en hij gaat schuilen in een telefoonhokje met ons logo.


Een reclamefilmpje waarin de telefoon wordt gebruikt op een emotioneel aansprekende manier.


Visionbord maken voor eikpersoon of voor bedrijf.
Brainstormsessie woensdag, post its mee. (brainstormen over reclame/reclamecampagne)
ieder 5 namen opschrijven voor het bedrijf (achternaam van een persoon, onze fictieve oprichter).
Een verhaal voorde oprichter en zijn bedrijf verzinnen, een verhaal
Moodboard van eikpersoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten