maandag 7 januari 2013

ons merk



Infin:

Wie:                          
Wij zijn infin, de nieuwe telecomprovider van Nederland. Wij proberen iets te betekenen voor onze gebruikers, zonder dat we hen hoeven veranderen of dingen opleggen. Het gaat bij ons niet om het product, maar om het idee. En om ze te verder te helpen met de ambitieuze passies in hun leven.
Wat
Wij bieden als enige op de markt een uniek beltegoedsysteem dat niet alleen revolutionair is, maar ook tot zelfverbetering van de klant kan leiden. Onze winkels zijn een platform waar onze gebruikers naartoe kunnen komen om ons merk te ervaren.
Waar
Onze winkels plaatsen wij vooral in de binnenstad. Net zoals de andere telecomwinkels. Onze advertenties daarentegen, vind je op apartere plekken. Wij adverteren bijvoorbeeld met posters bij cafeetjes podia en andere locaties waar onze doelgroep te vinden is. Onze doelgroep hangt rond op speciale plekken, en wij zoeken ze op. Ook op internet hebben we ook advertenties, maar we doen meer aan prints. In tijdschriften en aan muren.
Waarom
Onze doelgroep wordt nooit echt aangesproken door een telecombedrijf in Nederland, dankzij ons wel. Zo benutten wij deze nog niet aangeboorde doelgroep optimaal en vullen wij een gat in de markt. Andere telecombedrijven gaan namelijk alleen maar om zo goedkoop mogelijk te zijn, zonder echt verdere betekenis te hebben, terwijl dit wel iets is waar onze doelgroep waarde aan hecht.
Waarmee
Met ons unieke beltegoedsysteem heeft ons telecombedrijf echt een ander gebruiksgevoel. Stars kunnen gebruikt worden om vrienden te bellen of sms’en, maar ook om dingen mee te kopen in onze winkel. Of zelfs om een goed doel te steunen. Dit systeem geeft de gebruiker meer vrijheid dan alle andere telecombedrijven kunnen bieden. Ook geeft het systeem ruimte voor zelfverbetering, via de net genoemde goede doelen steunen bijvoorbeeld.
Ook worden er in onze winkels workshops gehouden zodat gebruikers aan kunnen schuiven en zichzelf kunnen ontwikkelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten